Ruilen en retourneren - White

Ruilen en retourneren

White B.V. geeft op alle producten 100% garantie!

Bij White B.V. vinden wij dat iedere klant tevreden moet zijn. Daarom voldoen onze producten aan de strengste kwaliteitseisen en controleren wij iedere verzending uitgebreid voordat deze ons magazijn verlaat.

Toch kan het gebeuren dat je, om welke reden dan ook, niet tevreden bent met je ontvangen bestelling. Dat is vervelend maar daar doen wij niet moeilijk over. Het enige wat wij van je vragen is om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst indien mogelijk in de originele verpakking aan ons te retourneren. Wij storten het aankoopbedrag dan binnen 14 werkdagen terug op de rekening waar vanaf de oorspronkelijke betaling is gedaan.

Retourvoorwaarden

  • Het product is slechts in die mate uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden;
  • de kleding is gepast met ondergoed;
  • de kleding en materialen zijn niet in water gebruikt;
  • het product is ongebruikt;
  • het product is onbeschadigd;
  • eventuele labels zijn niet van het product verwijderd.

Hoe je retourneert

Je kunt je producten als volgt retourneren;

  • Let op: Retourkosten zijn voor eigen rekening!
  • Ruilen en retourneren binnen 14 dagen na ontvangst
  • Vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan je retourpakket
  • Gebruik ons verpakkingsmateriaal om te retourneren
  • Plak het retour-adres op de verpakking.

Retour-adres:

White B.V.
Denneweg 116

2514CK Den Haag

Heb je een vraag over het retourneren/ruilen van je producten? Stuur ons gerust een email of een bel naar de winkel.
Klantenservice email: info@whitedenneweg.nl
Telefoon: 070-75 60 493

Heb je een klacht?

Wij doen ons uiterste best te zorgen dat je tevreden bent over onze producten, het bestel- en verzendtraject en de manier waarop wij je te woord staan. Heeft u hierover toch een klacht, dan horen wij dat graag van je zodat we kunnen proberen een oplossing voor je klacht te vinden. Tegelijkertijd geeft het ons de mogelijkheid onze service te verbeteren.

Je kunt je klacht indienen via het contactformulier op deze website. Na ontvangst sturen wij je een bevestiging per e-mail en nemen wij je klacht in behandeling. Wij proberen je klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst te beantwoorden, lukt dat niet, dan informeren wij je daar over.

Bent je niet tevreden over de manier waarop wij je klacht behandeld hebben, of over onze reactie op je klacht? Dan kun je je klacht richten aan de Stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij aangesloten zijn: http://keurmerk.info/home/contact.

Ook verwijzen wij je naar het reglement van de Geschillencommissie Webshop: http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2601/webshop. Hier kun je je geschil overleggen in het geval je klacht niet in onderling overleg opgelost wordt.